29 Nisan 2014 Salı

ANI #1 Hastahaneden Kurtulamamaca

Evet kesinlikle başlığın hakkını veriyorum ! Nedir bu çektiğim neler oluyor bana anlamıyorum

Hayatımı çok kötü etkileyen bir şeyler söz konusu değil fakat 2.5 aydır koşturmadığım hastahane kalmadı oradan oraya yollanıyor randevu bekliyor, sıra bekliyor, mr bekliyor, kan verme sırası bile bekliyor (240 kişi), sonuç bekliyor ve tekrar sil baştan.

İsyan etmek istemem ama bu nedir artık ?

Bıkkınlık burnumdan, kulaklarımdan akıyor keşke onlarla kalsa, ağzımdan bıktım kelimesi düşmüyor. Etrafımdakilere yazık değil mi ?
Bu postu okuma hatasında bulunan kişiye yazık değil mi ???

Sorarım yazık değil mi ? Kime sorduğumu bile bilmiyorum.

Bunu ne amaçla yazdığımı da bilmiyorum sanırım bilmemezlik hastalağına da yakalandım zaten en abzürd-abzürt ((hangisi doğrusu googledan kontrol etmeye bile üşeniyorum! bir hastalık daha)(sanırım hastalık hastası oldum)) hastalıklar beni buluyor.

Canım nasılda enginar istiyor zaten k vitaminim eksikmiş annemin yanına gitmek istiyorum.

Birazcıkta boğuldum ben buralarda, altında çok pahalılaştı ( hala okuyan var mı acaba ne diyor bu manyak ? )

Sanırım 5 parasız kaldım...

Konumuz hastalıktı...

Böyle basit şeylerde 10 tane hastahane birden dolaştırılan ben büyük sağlık problemi çekenlere büyük geçmiş olsunlar diliyorum Allah kurtarsın bacım, agacım.

Yarın sabah erken kalkıp okula gitmeye tenezzül etmeliyim. Aminnn

ikizler burcumun dengesizliğini gösterecek bir davranışta bulunarak yakın zamanda saç bakım rutini postu paylaşacağım iyi geceler dilerim.

Havada benim kadar dengesiz bu izmirde !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder