5 Nisan 2014 Cumartesi

SAÇ BAKIMI #2 DAX SuperGro Yorumlarım


Fiyat : 29 tl

Saç bakımından devam ediyorum :)
*Kendi saçımdan bahsedecek olursak boya, açıcı, perma, röfle, brezilya fönü görmüş, ince telli, bol kırıklı, doğalda da açık renkli bir kedi kuyruğudur. :)

HAKKINDA:

  • Adından bolca söz ettiren DAX SuperGro, saç güçlendirici bakım yağıdır.
  • Dokusu çok yumuşak.
  • Çok bereketli bir ürün.
  • Kokusuna gelecek olursak mis gibi hindistan cevizi ile bebek aspirini kokusu karışımı gibi :)))

İDDİALARI:

  • Saçın daha hızlı uzamasına yardımcı olmak
  • Saçı ve saç derisini besleme
  • Nem kaybına karşı koruyucu
  • Saç uçlarını tedavi etme
  • Kırılmaları önleme
  • Saçta parlaklık ve yumuşaklık
YORUMLARIM:
  • Saçıma bir önceki postta bahsettiğim gibi sadece tek bir bakım yapmıyorum saçlarım hızla uzamaya başladı ama hangisi tam etki etti bilmiyorum.
  • Saçlarımı beslediğine yemin edebilirim sürüp yıkadıktan sonra saçlarım bir farklı güzel oluyor.
  • Nem kaybına karşı koruyucu kesinlikle yıkadığımda yine saçlarım daha zor kuruyor daha önceleri saçlarım 10 dk içinde oda sıcaklığında kupkuru olurdu bu süre yarım saate kadar çıktı.
  • Kırıklarım daha az ama hangi üründen emin değilim.
  • Saçlarım kesinlikle daha parlak altın gibi ve o kadar yumuşak ki bu ince telli saçlar karışmıyorrr resmennn
EKSİ YANLARI:
  • Bol yağlı olması çıkartma zorluğu (taktik aşşağıda)

UYGULAMASI:

Uygulamasına gelecek olursak dax supergro çok sert gözüksede özünde çok yumuşak :) elinizle dokunduğunuz anda eriyor ve sürüş kolaylığı sağlıyor. Saç diplerinize sürmeniz yeterli olacaktır ama ben tüm saçıma sürüyorum. Eliniz bol olmasın yıkaması zor az bir miktar yetiyor.Yarım saat bir saat isterseniz bir gün saçınızda bekliyor ve yıkıyorsunuz ben bu bakımlardan sonra saçıma saç kremi sürme gereği bile duymuyorum ellerim saçlarımdan kayıp gidiyor. Çok yağlı olması bir dezavantaj malesef zor çıkıyor ama daha öncede bahsettiğim gibi bir yöntemi var ( saçı ıslatmadan yağın üzerine şampuanlayın daha sonra ıslatıp normal yıkamanızı gerçekleştirin (alıntıdır)) saçınızdan kolayca çıkacak.

AYRICA - TAVSİYE - FİKİR

Eski bir rimelimin fırçasını temizledim ve Dax SuperGroyu kirpiklerime de sürüyorum. Aynı zamanda Hc Complexide 1 hafta önce yanlışlıkla bir tutam kirpiğimi kopartmama rağmen hemen yenilenip çıkarak toparlandı ve kirpiklerim uzadı.

Sorularınız, yorumlarınız varsa bekliyorum :) Beğendiyseniz blogumu takibe alın öpüyorummmmm
(fotoğraf alıntıdır)





3 yorum:

  1. Bu ürünün içerisinde en çok bulunan madde petrolatum. Saça zarar veriyor mu bilmiyorum ama cilde ve deriye ciddi zararları var. Ben de almaya karar verdiğimde içerik listesinin en başında "petrolatum" u görünce vazgeçmiştim. Araştırmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bea Theo kesinlikle haklisiniz petrolatum bildiğim kadarı ile vazelin ve saçta gözenekleri tikayabilir daha önce nasil buna dikkat etmedim bilmiyorum artık saç boyları ve uçlarına uygulayacağım teşekkür ederim :)

      Sil
    2. bu urunde Petrolyum yok tırnak bakımı olan dax sulphur urununde var sıtesıne bakabılırsınız.

      Sil