6 Nisan 2014 Pazar

Alışveriş Postu #1

*WATSONS

  • Otacı Argan Yağlı Şampuan




  •  Vaadettikleri, saçı beslemek, saçın gücünü ve parlaklığını arttırmak. Argan yağı efsane haline geldi bilmeyen duymayan kalmamıştır herhalde artık bende artık deneme vakti geldi diyerek bununla başladım :)
  • Otacının argan serisi var onları da denemek istiyorum ellerimde bulunanlar bittiği gibi.
  • Evet şu zamana kadar 2 kez kullandım yumuşak oluyor saçlarım, herhangi bir kreme ihtiyaç duymuyorum (saçlarım doğalda berbat bir haldedir)
  • Kokusunu sevdiğimi söyleyemem ama sevmedim de diyemem rahatsız eden bir kokusu yok zaten kalıcı da değil.
  • Beni en çok cezbeden nokta ise içinde saça, sağlığa ve çevreye zarar veren sülfat, paraben, dimethicone ve benzeri maddelerin bulunmaması.
  • Fiyat : 19.50 TL

  • Watsons Ballı Maske



  • Adını bolca duyuran ve gördüğüm gibi o sarı görüntüsüne hayran olup sepetime attığım saç maskesi watsons ballı maske.
  • Üzüldüm kapağını açınca renginin beyaz olduğunu gördüm :( sarı sanmıştım oysaki 
  • Kokusu hoş diyebilirim fakat kalıcı değil.
  • Bir kez kullandım harika sonuçlar alamadım saçımdaki bakım yağını güzel arıtamadan üstüne kullanınca tekrar yıkamak zorunda kaldım etkisini henüz keşfedemedim.
  • Çok büyük bir ürün bereketli de ayrıca bol bol sürseniz bile uzun süre gider :)
  • Fiyat : 8 TL

  • Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sütü


  • Sanırım bu koku için çıldırabilirim. Tek kelime ile harikaaa :)
  • Ambalaj pompalı olsa çok daha iyi olurdu akışkan yapısı bazen miktarı kaçırtabiliyor.
  • Nemlendirmesi harika benim cildim çok kurudur ve hemen emiliyor yumuşacık oluyorum. Yağlı cilde sahip kişiler ardından güzel bir yıkama yapmalı.
  • Makyajı gayet iyi çıkarıyor daha waterproof ürünlerde kullanmadım ama şu zamana kadar işini güzel yaptı.
  • Kontakt lens kullanıyorum bilmiyorum bebaktan mı kaynaklı fakat bu aralar gözlerim bir değişik yanıyor, acıyor vs. tek kötü düşüncem hakkında bu sanırım. Yeni bioderma sensibio h2o siparişi verdim bakalım karşılaştırma yapacağım.
  • Fiyat : 10 tl civarı


  • Schwarzkopf Got2B. Rockin'it Kuru Şampuan 

  • Çok yağlı bir saç yapısına sahip değilim ama ve lakin kullandığım yağlı bakımlar saçlarımı söndürebiliyor buda kenarda duran kurtarıcım olacak.
  • Daha bir kere kullandım kokusu var yok arası çabuk geçiyor.
  • Başarılı buldum kendisini
  • Fiyat : 19 TL civarı
  • Veet In Shower Tüy Dökücü Krem
  • Kendisini öyle acil zamanlarda kullanmak için almıştım. Kolumda denedim 2 dk bekleyin 3 dk duşta suya çok değdirmeden bekleyin diyordu ben suya değdirmeden 6-7 dk bekledim sonra duşa girdim 2-3 dk su altında durdu süngeri ile temizledim.
  • Sağ koluma elimle sol koluma sünger ile sürmüştüm sol kolumdakilerin çoğunun gittiğini elimle sürdüğüm sağ kolumdakilerin ise nedense bolca kaldığını gördüm şaşırdım. (Sarı ve ince tüy yapısına sahibim)
  • Daha sonra 2. denememde süngerle uyguladım (bu arada bolca ürün gidiyor) %99 gittiler.
  • Bir daha alır mıyım bu fiyatta sanmıyorum.
  • Fiyat : 16 TL civarı verdim diye hatırlıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder